perjantai 17. huhtikuuta 2015

Sadepäivä

Vettä sateli, koleaakin oli. Hyvä päivä siis viettää moottoripyörätarvikkeita katsellen. Ajelin 70km lähimpään tarkoituksenmukaiseen myymälään.

Olin verkkokaupassa tehnyt vaikka minkämoisia löytöjä, paikanpäällä tuotteita ei sitten ollutkaan saatavilla. Poistuin suklaapatukka kourassa autoon tekemään uutta suunnitelmaa.

Sain idean lähteä etsimään sisustustyynyiksi sopivia asuntovaunuumme. Löysinkin tyynyt ja päälliset.
Yritin samalla seurata ihmisten käyttäytymistä käytävillä. Tänään ostoksilla oli muutamia ihan reippaan oloisia miehiä perheineen vai perheitä reippaat miehet mukanaan...

Olen ajatellut että kyseiseen liikkeeseen mennessään miehen kuuluu hieman vetää ryhtiä huonoksi,  painaa pää alas ja olla mahdollisimman kärsivän näköinen.  Olen parhaani mukaan taistellut vastaan.

Mutta olen ilmeisesti ollut väärässä,  olen sattunut vain näkemään sellaisia hahmoja muodostaakseni erheellisen käsityksen miehenä olemisen säännöistä tuolla.

Kotona asettelin tyynyt paikalleen ja näin meidät vaimon kanssa kesäisenä aamuna juomassa kahvia ja syömässä kahvijogurttia tyynyihin nojaten.

Sade piti taukoa. Ryhdyimpä auton pesuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti