keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Pikapyrähdys

Heräsin harmaaseen päivään, jotain siellä oli satanutkin nukkuessani. Iltapäivästä alkoi kuitenkin aurinko kurkistella, samalla ajointokin nousi. Päätin lähteä tekemään pienen lenkin naapurikylässä ja tulla sitten takaisin valmistautumaan alkaviin yövuoroihin.


Ajelin ensin kohti Muroleen kanavaa, mopo kuitenkin halusi jatkaa risteyksen kohdalla eteenpäin kohti Kekkosta. Jäminkipohjan jälkeen käännyin takaisin ja pidin pienen jaloitteluhetken.



Aurinko valaisi peltoaukean kauniisti. Kaksi lintua kilpaili keskenään, äänestä en tunnistanut. Mutta lintutietämykseni ei kovin kehuttava olekaan.


                                                                   
Kylmä ei tullut missään vaiheessa, olin tosin hyvin varustautunut. Pohdin jopa töihin lähtöä mopolla, mutta onneksi se maltillinen osa minua sai äänensä kuuluviin. 

Jos nyt vaan malttaisi mielensä. Siellä on vielä jäätä matkalla ja yöt vilposia.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti