keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Pyörällä kun pyörällä

Jätin mopoilut tänään väliin. Illalla teki kuitenkin mieli päästä kurvailemaan, hyppäsin siis uuden maastopyöräni selkään ja lähdin tutustumaan ajotuntumaan.

Kyseessä on Focus Redskin, rengaskoko 29. Säilytin autotallissa maantiepyörää pari vuotta ja kyllästyin haaveilemaan pyörästä jolla täällä maalla oikeasti jotain tekeekin. Tämä oli syntymäpäivälahjani, minulta minulle..
Kyllä oli ihan eri meininki tällä uudella polkea. Vakaa, kevyt ja sopivan nopea. Jonain päivänä alkaa metsäpolkujen koluaminen.


Kylän pellot olivat ääneti. Muutama vesipisara tipahteli jostain kaukaa ylhäältä. Pieni vilu alkoi iskeä, joten polkimiin liikettä.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti