Taivas oli pilvinen, lämpöasteita +7°. Vedin ajopuvun päälle, uuden rintapanssarin sain nyt ensimmäistä kertaa käytettävyystestiin.
Kurvasin, Viitapohjan mutkien kautta, kohti anoppilan pääsiäispäivällistä.
Aikaa meni 1,5h tuon 50km:n taittamiseen. Välillä oli pysähdyttävä kuvaamaan pyörää.
Aikaa meni 1,5h tuon 50km:n taittamiseen. Välillä oli pysähdyttävä kuvaamaan pyörää.
Kaksi mopoilijaa tuli vastaan. Ensimmäisellä taisi olla allaan harmahtava matkaenduro ja toinen nosti lapasta pystyyn customin kyydistä.
Vasta perillä ajokamat riisuttuani huomasin pienen vilun iskeneen. Ruoka onneksi lämmitti. Korvapuustia ja juustokakkua jälkkäriksi kahvin kera ja varpaat oli lämmenneet. Kiitos anoppi taas kaikesta.
Sitten alkoi matka takaisin kotiin, suorinta tietä.
+4° näytti naapurikylän mittari. Vaimo tuli autolla perässä, ei vielä uskalla kyytiin kylmän pelossa. Nyt voi illan muistella tätä hienoa päivää ja suunnitella seuraavia ajoja.
Panssari oli kevyt ja mukava, ei sen olemassaoloa edes huomannut.
Pikkutie suli sitten vihdoinkin...
...melkein kokonaan
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti