sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Huomenna

Tänään tutkin lähemmin tuota pikkutietä ja totesin että ajokauteni alkaa huomenna. Tie on melkein kokonaan sula, muutaman kymmenen metrin osuudelta löytyy vielä loskaa, mutta auton renkaiden tekemä väylä mahdollistaa vapauteen pääsyn.

Olen aivan kertakaikkisen innoissani. Kävin mopon kanssa heittämässä ylävitoset ja kaveri jäi katokseen vielä lepäämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti