perjantai 27. maaliskuuta 2015

Valmistautumista ajokauteen

Ajokauteen valmistautuessa tulin vaihtaneeksi vakuutusyhtiötäkin taas. Tammikuussa luulin saaneeni hyvän tarjouksen eräältä nimeltä mainitsemattomalta yhtiöltä, mutta pian totesin että vakuutusmaksut pompsahtivat 300e ylöspäin, ei alas niinkuin luulin. No, nyt ollaan takaisin vanhassa. 

Niskatuen hankin tuossa taannoin. Ostin myös action-kameran. Kameran kiinnityksen kanssa vain on ongelmia. Kiinnitysremmeillä en kypärään saa vekotinta kiinni ja hankaluutta on ollut pyöräänkin sitä saada. Taitaa nippusiteet olla kaikkein kätevin tapa kiinnittää laite.

Olen kiillotellut pärrää useana päivänä, helpottaa hieman tässä odotusaikana ;)



Meinasi nokka lähteä tiellepäin suuntaamaan ihan väkisin päivällä. Pakko oli houkutella kaveri kuitenkin takaisin pihaan. Pikkutie on vielä jäässä pitkän matkaa. Täytyy ajella tuossa pihalla ympyrää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti