Aamulla ajelin ostamaan toista kypärää, tarkoitus olisi houkutella rouva kyytiin mahdollisimman pian. Schubertin pottaa hieman etäämpää ihastelin, sinne se jäi hyllyyn vielä. Mutta eiköhän tuo ostamani ajaa saman asian.
Nahkaisia kokopukuja katselin myös ja mietin että kuinka sellaisessa voi ajosta nauttia laisinkaan. Kyllä ne toiset kehuu kovastikkin. Itse varmaan ahdistuisin sellaisessa vetimessä.
Kaikki ne kauniit mopotavarat saivat kyllä aamulla alkaneen ajatuksen puristuksen hellittämään. Pesuainetta ja pari harjaa nappasin mukaani, päivän päätteeksi pesin ja vahasin ratsuni. Pieni pelästyminen pesun jälkeen tuli kun mopo sammui eikä meinannut enää käynnistyä. Kannattaa se bensahana pitää auki…
Päivällä ajelin meidän vihkikirkolle ja kurvailin uusia mutkia kohti. Aurinko paistoi.
Yksinäinen joutsen lensi kiireellä kohti järveä, korpit kieppuivat ylläni ja muutama lokkikin kiljahteli kauempana. Kyllä vain aikaisemmin ajatuksissa kummitelleet pohdinnat noissa hetkissä helpottivat.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti