perjantai 20. maaliskuuta 2015

Jäässä

Tämä näky on mopoilijalle tuskainen. Mutta onneksi tuo aurinko pikkuhiljaa lämmittää sulattaen tämänkin vielä joskus. Eikä onneksi tämänpäiväinen auringonpimennys pitkittänyt sulamisprojektia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti