mopoloki
Moottoripyöräpäiväkirja
perjantai 20. maaliskuuta 2015
Jäässä
Tämä näky on mopoilijalle tuskainen. Mutta onneksi tuo aurinko pikkuhiljaa lämmittää sulattaen tämänkin vielä joskus. Eikä onneksi tämänpäiväinen auringonpimennys pitkittänyt sulamisprojektia :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti