perjantai 20. maaliskuuta 2015

Lauantaiajelulla

Jonkin aikaa kiusannut ketjuongelma armahti ja pääsin kurvailemaan naapurikylän kukkulalle. Honda iloisena kiipesi kapeaa polkua kohti tuntematonta.
Perillä heitin rankani suoraksi koivun alle ja ihailin näkymiä, näkymiä joihin armas pyöräni sopi mielestäni mainiosti.
Ajoiloa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti