Jonkin aikaa kiusannut ketjuongelma armahti ja pääsin kurvailemaan naapurikylän kukkulalle. Honda iloisena kiipesi kapeaa polkua kohti tuntematonta.
Perillä heitin rankani suoraksi koivun alle ja ihailin näkymiä, näkymiä joihin armas pyöräni sopi mielestäni mainiosti.
Ajoiloa!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti